Nieuw: de Glossybox

Op Facebook ontdekte ik vandaag iets nieuws: de GLOSSYBOX. 
De GLOSSYBOX is een box vol beauty.
Het concept is als volgt:
Voor 10,- euro per maand plus 2,50 verzendkosten kun je een abonnement afsluiten op www.glossybox.nl. Vervolgens krijg je iedere maand de GLOSSYBOX thuis gestuurd met daarin 5 miniatuurtjes van topmerken op het gebied van cosmetica om te proberen. Elke maand verwen je jezelf dus met 5 leuke beauty verrassingen in een prachtig doosje. Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Aangezien ik zelf wel wat beauty vernieuwing kan gebruiken, ga ik hem zelf zeker bestellen. Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen met deze box. Het lijkt me ook een erg origineel verjaardags-, Sinterklaas- en/of Kerstkadootje.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts