Happy thoughts


Mijn excuses voor het feit dat ik een tijdje geen nieuwe berichten heb geplaatst. Dit komt doordat ik op mijn zeilbootje geen internet verbinding had;-)....
Mijn vakantiebestemming was dit jaar Friesland. En ik moet zeggen, ik snap wel waarom Doutzen Kroes zo trots is op haar provincie. Friesland heeft prachtige meren, pittoreske dorpjes, heerlijk suikerbrood ;-) en het is er zooooo zonnig. (hihi ok, ik besef me heel goed dat ik heel veel geluk heb gehad met het weer. Het was deze week dan toch EINDELIJK zomer in Nederland.) Ik ben in ieder geval weer helemaal uitgerust, bijgebruind en klaar voor nog een week vakantie!
Aan het eind van het jaar staat er een langere vakantie gepland. Dan ga ik roadtrippen door Nieuw-Zeeland. :-)!!

Reacties

  1. Road trippen door Nieuw-Zeeland!?? Wat gaaaaaf!
    En jullie hebben idd ontzettend veel geluk gehad met het weer deze week, echt heerlijk! Tot gauw X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts